ტრენინგები

  ტრენინგის დასახელება
          გრძელვადიანი სასწავლო კურსი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
                                                                მოდული I
                                  ქართული ლიტერატურის სწავლების მეთოდები
მოდულის მოკლე აღწერა:გავეცანით ვრცელი ლიტერატურული ტექსტების სწავლების მეთოდებსლექსის ანალიზის მეთოდებსსხვადასხვა ტიპის  ტექსტის გააზრებული კითხვისა და გაგების უნარის ჩამოსაყალიბებლად გამოსაყენებელ მეთოდებსა და სტრატეგიებსლიტერატურის თეორიის საკითხების სწავლების მეთოდებსტექსტის მხატვრული ანალიზის სწავლების მეთოდებსა და სტრატეგიებს
მოდულის საათობრივი განაწილება: 8 დღედღეში 5 საათი, 40 საკონტაქტო საათი, 10 არასაკონტაქტო საათი.
ტრენერიქეთი რეხვიაშვილი.






                                                                     მოდული II
                              ქართული ენის სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები
მოდულის მოკლე აღწერაგავეცანით და გავაანალიზეთ მორფოლოგიისსინტაქსისლექსიკისა და სტილისტიკის საკითხების სწავლების მეთოდებსა და სტრატეგიებსმოსწავლეების მიერ მართლწერის წესების პრაქტიკულად გამოყენების უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებისათვის საჭირო მეთოდებსა და სტრატეგიებს.
მოდულის საათობრივი განაწილება: 4 დღედღეში 5 საათი, 20 საკონტაქტო საათი, 10 არასაკონტაქტო საათი.
ტრენერიქეთი რეხვიაშვილი.











                                                              მოდული III
        სხვადასხვა ტიპის წერილობითი ტექსტის შექმნის სწავლების მეთოდები და                                                                         სტრატეგიები
მოდულის მოკლე აღწერაგავეცანის წერის ძირითად ოპერაციებსწერითი მეტყველების თავისებურებებსწერის სწავლების მეთოდებსმოსწავლეთა ნაშრომებში დაშვებული შეცდომების ანალიზისნაშრომების კომენტირებისა და შეფასების (განმავითარებელი შეფასების ) მეთოდებს.
მოდულის საათობრივი განაწილება: 3 დღედღეში 5 საათი, 15 საკონტაქტო საათი, 5 არასაკონტაქტო  საათი.
ტრენერიხათუნა ბურჭულაძე.





                                                                   მოდული IV
                                მოსწავლეთა შეფასება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
მოდულის მოკლე აღწერაგავეცანით და გავაანალიზეთ შეფასების კრიტერიუმები და რუბრიკებივისწავლეთ შეფასების კრიტერიუმებისა და რუბრიკების შედგენა,უნარების შეფასების სტანდარტული ფორმების ადაპტირება კონკრეტული სასწავლო ამოცანების გათვალისწინებით.
მოდულის საათობრივი განაწილება: 3 დღედღეში 5 საათი, 15 საკონტაქტო საათი, 5 არასაკონტაქტო საათი.
ტრენერიხათუნა ბურჭულაძე.





intel-ის ტრენინგი: ,,პროექტებით სწავლება და ისტ-ის ინტეგრირება"
პროექტის მიზანი იყო ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტის შესაბამისად პროექტების განხორციელებისას ისტ-ის ინტეგრირების ხელშეწყობა. ტრენინგზე ვისწავლე სასწავლო პროექტის გეგმის შემუშავება, POVER-POINT-ში პრეზენტაციების აწყობა, გამოქვეყნება და კომენტირება. დოკუმენტების დისკზე ატვირთვა, ბუკლეტის შექმნა. მოვამზადე მოსწავლის თვალით დანახული პრეზენტაცია. ტრენინგზე ვისწავლე, თუ როგორ გამოვიყენო ტექნოლოგიები ეფექტური სწავლების პროცესის ხელშეწყობისათვის.
დიდი მადლობა ტრენრ-ავთო ცნობილაძეს!

ტრენინგის დავალება


Комментариев нет:

Отправить комментарий